VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pátek 6. ledna 2017

SVATBA 23.12. ?

Proč ne. 
Na jednu takovou svatbu jsem, na přání nevěsty, vyráběla vzpomínková alba pro rodiče nevěsty a ženicha, každé v samostatné krabici a svatební knihu hostů. Svatební album bude následovat až si nevěsta dodá fotky.
 


 Snoubenci si sami vyrobili netradiční svatební oznámení v podobě exploding boxu a zadáním pro mě bylo vytvořit výše uvedené ve stejném nebo aspoň podobném stylu. Je pravda, že mě kombinace barev trochu zaskočila, ale přání je přání a proti tomu se nedá nic namítat.


Nevěsta dodala fotky své a ženicha od dětství po současnost a fotky, na kterých jsou už společně.
Alba měla mít část samostatnou pro nevěstu a ženicha a část společnou.

Album pro nevěstiny rodiče.











 Album pro rodiče ženicha.










Každé album má svou krabici. 

Vytvořila jsem ji jako velký exploding box, aby to celé korespondovalo se svatebním oznámením. Daly mi docela zabrat. Hlavně magnetické zapínání-odtud putovaly mé dotazy na šikovné ženy ze scrapového světa ohledně lepení magnetů na karton :) Nakonec to dopadlo nad mé očekávání - dokonce jsem sehnala i stuhu do barvy - zlatá Stuha Dobruška.

 Nevěsta s bílou a ženich s modrou stuhou.





Na závěr zbývá Svatební kniha hostů. 

V plánu bylo do knihy vlepovat fotky z polaroidu. Maximální kroužková vazba od Zutteru pojala cca 32 listů 160g. Snad stačily.




Komplet.

 

Vše je polepeno knihařským papírem.

Toť pro dnešek vše. Pokud jste vydrželi až do konce, jsem moc ráda.

Přeji krásné zimní dny.


3 komentáře:

  1. Uf, velká spousta práce! Ale jsem si jistá, že novomanželé i jejich rodiny to ocenili/y. Krabičky (spíš krabice) na alba na mě udělaly velký dojem!

    OdpovědětVymazat
  2. Perto, moc děkuji. Krabice mi daly trochu zabrat, to přiznávám.

    OdpovědětVymazat
  3. Super Zuzko, a ikdyž netradiční barvy, moc se Ti to všechno povedlo.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...