VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


sobota 2. července 2016

KDYŽ ZAMRZNE MOZEK

Opět jsem tvořila svatební sadu, která čítala Svatební knihu hostů, Svatební album a krabici na to vše.

Na výrobu desek a krabice jsem použila 2mm lepenku ( to její řezání je na celé výrobě to nejhorší) - neexistuje nějaká řezačka, která by to nařezala? :)  Spotřebovala jsem trochu zbytků papírů z různých sad, hlavně aby to ladilo. Ke slovu přišla má oblíbená tapeta a objednala jsem si i knihařský papír (to bílé na deskách a krabici) - krásně se s ním pracovalo. Dále razítka od Kety a dřevěné výřezy, které mám moc v oblibě. Velikost je cca 22x22, krabice o trochu větší.

Dost plkání, tady je výrobek.

Svatební kniha hostů je svázána knihařskými šrouby.







Svatební album je lepené.





 Nesmí chybět svatební oznámení na památku.




,

 Kapsa na CD

Dárková krabice









A jak to vypadá, když zamrzne mozek????

Jako obvykle jsem vyráběla na poslední chvíli. Takže jsem za sebou měla několik "nočních" směn. Když jsem lepila datum svatby na víko krabice, tak mě vůbec neseplo, že 9.6. už vlastně bylo, když jsem lepila 29.6. a že tedy svatba nemůže být v tento den. Chybu zjistil až majitel dárku (ještě, že ne obdarovaní). Něco takového se mi ještě nestalo, Takže s krabicí domů, opravit a znovu odevzdat. Trapas jak hrom. A tak to vypadá, když vám totálně zamrzne mozek, jiné vysvětlení pro to nemám.

Konečná verze :) 


Děkuji pokud jste dočetli až sem a přeji krásné léto.

Zuzana


8 komentářů:

  1. Bože můj,to je nádhera! A ted´ ste mně dostala,v září kamarádka žení syna a už mě to v hlavě šrotuje jak a z čeho.Dovolím si,Vás částečně zkopírovat.Jsem z toho vedle,tak melu a melu.Je to prostě super!!!!Ste šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš to je krásnéééé!!!! Tolik práce, bych to dělala do vánoc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto úžasné, nemám slov! Krásné barvy i decentní zdobení.
    Já používám na alba, která si vytvářím, lepenku o síle 3 mm a nařezala jsem si to v práci na pákové řezačce - ale je pěkně robustní, na nějaké plastové určené na scrap to určitě nepůjde... :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko to je prostě nádhera ... jsi šikulka a novomanželům dárek určitě vyrazil dech, tak jako mně ....

    OdpovědětVymazat
  6. dobrý den prosím prosím jde svatební album objednat???? můj email je andy15@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...