VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


čtvrtek 16. června 2016

OBČAS SE I NĚCO DĚJE.....

...... v mém scrap tvoření. Už je to asi tak půl toku co jsem naposledy přidala příspěvek sem, na můj blog. Pokud je tu nějaký pravidelný pozorovatel tak se moc omlouvám.
Ale jak se říká, "Člověk míní, život mění" . 

Přesto jsem občas něco vytvořila. Je pár věcí, které byly tak narychlo, že jsem si je ani nestihla vyfotit.

Trošek z toho co jsem vyfotit stihla.

Krabička z plechovky od fazolí otevřená ze dna, aby mí zůstal uzávěr, posloužila jako obal na pět klíčů od nového bydlení. 



Svatební gratulace s kapsou na peníze. Tentokrát mi přišla vhod inspirace na Lena-art. Spěchala jsem a nebyl čas něco vymýšlet. Moc děkuji za inspiraci. A jelikož jsem měla tři stejné papíry vznikly hned tři gratulace.



A na závěr obal na čokoládu. Čokoláda sama o sobě neměla špatný obal, ale chtěla jsem ještě napsat poděkování, které se vešlo na vnitřní stanu klopy.





To by bylo asi tak vše. Děkuji všem za nakouknutí.
 Mějte krásné léto.

2 komentáře:

  1. Ano já Vás sleduji, hlavně Vaše albumy, beru si inspiraci, vše moc hezké. Holt život si někdy s námi zahrává různými osudy a není čas na tvoření. Přeji hodně krásných výrobků.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzka krásne veci, prajem všetko dobre ! :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...