VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


sobota 28. prosince 2013

ZLATÉ RUČIČKY

To, že ženy ze scrap světa jsou co se papíru týká mooooooc šikovné se všeobecně ví, ale spousta těchto žen je kreativně zdatných i v jiných oblastech tvoření. Jsem moc ráda, že mohu být malou součástí této komunity a že jsem měla to štěstí potkat některé tyto ženy osobně.  

Krátce před vánoci mi přišel balíček z Frýdlantu. Nejdříve jsem se k němu nehlásila protože mi jméno adresáta nebylo vůbec povědomé, tak jsem si myslela, že si něco objednala dcera, která se jmenuje stejně jako já. Chvíli (několik hodin) mi trvalo, než mi to docvaklo. Z Frýdlantu jsou přeci holky ze srazu v Liberci, Jarča s Ivanou. Balíček jsem tedy rozbalila a v úžasu jsem si prohlížela jeho obsah.

Tady je. Nádherné ručně šité ozdoby z filcu. 


No nejsou to holky šikovný.


Ženy ještě jednou moc, moc děkuji a přeji v novém roce hodně kreativních nápadů, spoustu času na tvoření a hodně korunek na nákup materiálu. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...