VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


středa 13. listopadu 2013

PROJECT LIFE - 2.den jarních prázdnin

Sice pomalu, ale přece pokračuji v Projektu life. Zkompletovala jsem další dvoustranu. Pokračování jarních prázdnin (já vím jsem hodně pozadu), druhý den. Tento den jsme trávili na Štrbském Plese.
Část kartiček je z balíčku od Didi ze srazu v Liberci a část z mých nemalých zásob. Nápis 2. DEN a ŠTRBSKÉ PLESO jsou vytvořeny za pomocí písmenkových razítek od HA a vybarveny bílou gelovkou. Kartička Zubačka a Cukrárna jsou psány na počítači a  vytištěny na barevné tiskárně. To jsou vždycky nervy, abych se trefila kam potřebuji. :)
  

Washi pásky jsou samozřejmě nepostradatelné. Na této stránce jsem použila nějaké výřezy od Wycinanky koupené v obchůdku Pretty Papers na Libereckém srazu.


Děkuji za nakouknutí.

3 komentáře:

  1. Moc hezké, hned bych se tam jela podívat:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, super čupr! Jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda! U tebe i ten PJ má takový úžasný nádech toho tvého stylu, moc se mi líbí, taky bych takový chtěla... :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...