VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


neděle 30. června 2013

FAUX CHALKBOARD - FALEŠNÁ TABULE - podle červnového sketche s Unkou

Při tvorbě této stránky se mi spojily hned dvě zadání v jedno. Ne, že bych to nějak plánovala.
Přišlo to zcela nečekaně.

Když Didi z Pretty Papers  vyhlásila tuto  17. challenge "FAUX CHALKBOARD" zaujalo mne to a odložila do paměti na později.  Pak jsem si vzpomněla na fotky, kdy šla Denča do 1. třídy a bylo rozhodnuto.  Nechala jsem to v hlavě, jako vždy, trochu uležet.
O týden později vyhlásila Aktijka z Hurá Papíru tento Měsíční sketch s Hurá papírem a Unkou .... ČERVEN a to byl ten impuls. Červnový sketch se mi naprosto hodil k vybranému tématu od Didi.
Díky Unko za skvělé sketche.
Prostě už to nešlo z hlavy tak jsem to spojila.  

Na základ stránky jsem použila bílý papír, který jsem po obvodu orazítkovala kolečkovými razítky od Aladine a barevným inkoustem. Rámeček tabule je razítko od Hero Arts, vzorované čtvrtky jsou z kolekcí od Simple Stories a červená čtvrtka s puntíkem je ze sady, kterou už mám hóóóódně  dlouho a nevím od koho je. :)) Samozřejmě nesmí chybět razítka od Kety, číslice jsou vyříznuté na BS a písmena jsou samolepící z archu od Simple Stories. 




Děkuji za nakouknutí.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...