VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


úterý 19. února 2013

DOLOMITI SUPERSKI - Oddychový čas

Jak jsem v předchozím článku uvedla, mám spoustu (asi 200) krásných fotografií z loňského lyžování v Itálii.
Dala jsem většinu vyvolat. Byl to pořádný balíček k vyzvednutí. A co s nimi teď? Dávat všechny na třicítkové stránky se mi nechce, na většině jsou fotografovány nádherné hory za krásného počasí, ale zároveň bych je ráda měla nějak organizovaně uspořádány k občasnému nakouknutí.
Rozhodla jsem se, pro třicítkové kroužkové album,

                                      

ve kterém mohu kombinovat klasické třicítkové stránky s členěnými kapsami  pro uložení jednotlivých fotografií. Moc se mi ta variabilita zamlouvá. Vše jsem koupila u Didi v obchůdku.

Zárověň přibyla další třicítková stránka.
Inspirací mi byl tento sketch, jen jsem si ho trochu přizpůsobila.


Snad jsem to nepřehnala.



Použila jsem stejné papíry jako u minulé stránky aby to trochu ladilo. Použila jsem Ketina razítka a písmenka , která jsem natřela bílou akrylovou barvou. Dozdobila několika kovovými vločkami a hodinkami.  



                                

                                                                     Děkuji za nakouknutí.

1 komentář:

  1. Nádhera! Nádherná barevnost, nádherné vypracování, nepřestávám obdivovat tvoji preciznost. Přeji Ti, ať se Ti dílo daří ke spokojenosti. Je úsměvné, jak po prvotním nadšení z nazdobených scrapbookových stránek stejně docházíme k tomu, že všechno se tak uchovávat nedá, a že stejně musí přijít na řadu normální "plasťáky" na ostatní fotky :-)( aby se přece neválely v krabici )

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...