VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


středa 21. listopadu 2012

VÁNOČNÍ SNĚHULÁCI

Razítek se sněhuláky mám docela dost. Ne, že bych je všechny nutně potřebovala, ale jak už to u scrapu bývá, nikdy není všeho dost. Tyto mám již od loňska a ještě jsem je nepoužila. Ostuda , ale mám spoustu razítek, která jsem musela mít a ještě jsem je  nepoužila - však ono na ně jednou dojde, doufám. 

Obě níže zobrazená přání jsou vyrobena za použití kraft základu, bílého embosovacího prášku, Distress Markers, Distress Ink, a razítek od Kety. 



  Děkuji za nakouknutí a  přeji krásný předvánoční čas.

1 komentář:

  1. Taky jsem na tahle sněhuláková razítka koukala, ale odolala. Jsou ale skvělí :-). Moc se mi tvoje přáníčka líbí.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...