VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pátek 12. října 2012

KRABIČKY NA DÁRKOVÉ POUKAZY

Předvánoční doba je obdobím, kdy většina z nás přemýšlí o tom čím udělat radost svým blízkým. Dárkový poukaz je jednou z možných variant.
Letos jsem opět měla tu čest vyrobit dárkové poukazy pro kosmetiku a modeláž nehtů.
Poukázky byly ve stejném duchu jako tyto , pouze krabička je jiná.

Požadavkem byla pouze barva, jinak jsem měla volnou ruku. 

Jedna oranžová - no sehnat oranžový papír, byl nadlidský výkon. Zjistila jsem, že papír laděný do oranžova se v mém nasysleném skladě skoro nevyskytuje.  



 

Druhá růžová nebo zelená. Nakonec jsem obě barvy nakombinovala. Nejdříve jsem z toho měla docela strach, protože růžovou moc nemusím, ale nakonec do snad dopadlo docela dobře. Majitelce se líbila a to je hlavní.




Děkuji za návštěvu a budu se těšit napočtenou zase někdy příště. 

2 komentáře:

  1. To je krása, dostat třeba dárek v takové krabičce, měla bych radost už z rozbalování... ;) Smekám, třeba tohle jednou taky budu umět...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta růžová je dokonalá. Taky tuto barvu nemusím, ale na krebičce vypadá dokonale :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...