VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


čtvrtek 10. května 2012

MOTÝLI V KRUHU

Už delší dobu mám moc pěkná razítka od Papermania doposud nevyzkoušená. Tak jsem si řekla, že jedno vyzkouším a udělám přání. Přáníčko jsem chtěla zkombinovat s použitím razítka na smršťovací folii (mimichodem také inspirace z povídání o Libereckém scrapkurzu). Použití razítka a folie dopadlo nad očekávání dobře, ale aplikace na přání pořád nebylo to pravé podle mých představ. Nakonec jsem razítko použila s embosovacím práškem. Jedno prvenství však přání má. Poprve jsem použila ruční šití na papír. Docela mě to bavilo. Jde to sice pomaleji než na látku nebo strojem ale líbilo se mi to.

A tady je.




Děkuji za návštěvu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...