VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pátek 27. dubna 2012

MAMKO, VYROBÍŠ MI KRABIČKU ?

Moje starší dcera Zuzka bude letos maturovat. Minulý týden v pátek dělala praktickou maturitní zkoušku. Domluvili se se spolužáky, že paní učitelce, která je měla na tento předmět, koupí čokolády, každý student jednu, a že já bych mohla vyrobit na tyto čokolády vhodný obal. Ještě že jich je ve třídě jenom deset.
Takže zadání znělo - krabička na deset čokolád. Jelikož Zuzka týden před zkouškou onemocněla a nemohla čokolády přivést domů, dělala jsem krabičku jen podle zadaného rozměru jedné čokolády což bylo 9,5 x 23 x 1 cm. Když jsem si uvědomila jak je to velké trochu se mi orosilo čelo. Přeci jenom deset čokolád něco váží. Nakonec jsem krabičku vyrobila, studenti ji odevzdali a snad udělala trochu radost.



 

Přeji krásný den.

1 komentář:

  1. Nádherná krabička, byla bych blahem bez sebe takovou dostat a už by mi ani nešlo o ty čokolády a že mám čokošku ráda :-)))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...