VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


čtvrtek 15. března 2012

PEKLO V JIZERKÁCH

V sobotu jsem si na blogu časopisu Scrapování přečetla vyhlášení Bleskové zimní soutěže. Podmínkou byly zimní fotky, modrá a bílá barva, zimní ozdoby. Výzva mě oslovila. Nedávno jsem si třídila fotografie a vzpomněla jsem si, že tam několik zimních fotek ještě mám. Tak jsem v sobotu večer zasedla k papíru a udělala stránku. Odeslaná měla být do neděle do 22:00 .
 Jako podklad jsem použila čtvrtku Echo Park Paper co. z kolekce Winter Park . Dále do vloček embosovanou modrou čtvrtku white core od DCWV kolekce Neutrals, výřezy od Marianne designu - rampouchy a vločky, písmenka od KETY, razítko stromu od Stampendous, několik knoflíčků z galanterie, provázek, dvě průchodky a bílý knoflík. Všechen tento materiál jsem zkompletovala do stránky a odeslala do soutěže.
Včera večer jsem se dozvěděla, že se stránka umístila na 1. místě . Mám moc velkou radost už proto, že jsem v tvorbě stránek začátečník a byla to moje všeho všudy 3. třicítková stránka.

Tady je.
                                                             
A tady trochu detailů.


Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...