VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


sobota 3. března 2012

LEDOVÁ KRÁSA II

Tak jsem se konečně dokopala k tomu, abych dodělal druhou 30tkovou stránku dvoustrany Pohádková Masaryčka. Zjistila jsem, že snažit se udělat stejnou stránku po nějaké době není jen tak. Měla jsem docela problém aby se mi všechny fotky, které jsem tam chtěla dát, vešly do stejného rozměru na podkladový papír. Jelikož jsem původně neplánovala dvoustranu, tak jsem při realizaci první stránky vůbec s rozměrem fotek pro druhou stránku nepočítala. Asi se budu muset naučit trochu plánovat - ale to mi opravdu nejde, většinou je to improvizace od začátku až do konce.


Děkuji za nakouknutí a případný komentář.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...