VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


středa 8. února 2012

MINI ALBUM ČÍSLO - album 2

Posledních asi čtrnáct dnů jsem tvořila mini album pro moji kamarádku Hanku, ke čtyřicátým narozeninám jejího syna. Výroby se dokonce i účastnila, což mě velice těšilo. Nejen, že jsem se s ní mohla poradit pokud jsem si nebyla něčím jistá a ona si mohla zároveň říci jakou má představu, ale hlavně to bylo moc příjemně strávených několik večerů v pohodové atmosféře se sklenkou dobrého vína ( podařilo se mi utopit v jedné sklence aplikátor na inkousty, nic se mu nestalo, ale víno už bylo bohužel nepoživatelné) a něčeho dobrého na zub . Prostě jsme tvořily společnými silami. Hanka radila a chválila, až jsem se někdy červenala, a já se snažila zrealizovat společné myšlenky do fyzické podoby.
Tímto děkuji Hance za spolupráci a za svolení zveřejnit naše dílko zde. Oslavenci přeji všechno nejlepší k narozeninám a hodně zdraví, štěstí do další čtyřicítky.

Jak se nám to podařilo, můžete posoudit sami.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 Děkuji za návštěvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...