VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


čtvrtek 22. prosince 2011

NOTÝSKY PRO SPOLUŽÁKY

Jak to o vánocích bývá, dávají si děti ve škole dárky. Letos jsme se s Denčou rozhodli, že nic kupovaného darovat nebudeme, že raději něco vyrobíme. Volba padla na notýsky a já jsem mohla alespoň vyzkoušet strojek na kroužkovou vazbu ZUTTER. Notýsky jsem dělala poprve. Denisa mě samozřejmě pomáhala (nařezat 180 čtverečků cca 10x10 cm je docela fuška, ale zvládla to super na to, že to dělala taky poprve).
Vlastně jsme při výrobě těchto notýsků byly obě začátečnice. Snad se povedly a výrobu jsme zakončily vánočním přáním pro paní učitelku.  


Děkuji za návštěvu a případný komentář.
Krásný den.

1 komentář:

  1. To je perfektní nápad s těma notýskama pro spolužáky. Určitě udělaly radost. Aspoň mně by udělaly :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...