VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pondělí 19. prosince 2011

VÁNOCE V PLNÉM PROUDU ........

............ spíše předvánoční  přípravy jsou v plném proudu alespoň u mě. Vzhledem k tomu, že jsem první cukroví upekla až minulou sobotu, tj 17.12., a to v záchvatu začínající paniky nad tím, že snad letos ani žádné cukroví nebude, protože jsem prostě nestíhala, pokořila jsem tímto svůj osobní rekord. Upekla jsem v jednom dni hned šestero druhů s tím, že kdybych do štědrého dne již žádné jiné nestihla, tak mám alespoň základ.
Ale zpět ke tvoření. Chtěla jsem jen říct, že i když toho mám někdy opravdu hodně a jde mi hlava kolem, na papír si prostě čas najdu. To jinak nejde, jde přeci o závislost. 
V sobotu mi volala kamarádka jestli mám barevnou tiskárnu, že ta jejich s nimi nějak přestala komunikovat, a jestli bych jí nevytiskla dárkový poukaz - samozřejmně vánoční dárek.
Já, že určitě a hned jsem se vetřela, že by to chtělo nějakou obálečku a tak ........ .
Formát A4 mě trošku zaskočil, ale byla to vízva se s tím zkusit poprat.
Třikrát sláva nekomunikativní tiskárně, neboť jsem opět mohla sednout k papíru a prala jsem se tak dlouho až vzniklo toto. Snad se bude obdarovanému líbit.



Děkuji za nakouknutí a případný komentář. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...