VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pátek 29. července 2011

CHALLENGE - "VODA, MOŘE, NEBE.... ANEB MODRÁ JE DOBRÁ"

4.července vyhlásila Didi svou 3. challenge na téma "VODA, MOŘE, NEBE.... ANEB MODRÁ JE DOBRÁ" .  Co s tím? Termín pro odeslání výtvoru byl určen na 28.7.2011. Dalo by se říct, že jsem si celý ten čas, od vyhlášení až do doby kdy jsem poslala své přání (někdy kolem 23.7.), lámala hlavu jak téma zpracovat a jestli vůbec se mám zúčastnit, protože jsem si fakt nevěděla rady. Nakonec mě nápad napad. Dnes byla dílka zveřejněna a je to jedna nádhera za druhou. Hlasování bylo opravdu těžké.

Můj trošek do mlýna:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...